2-3-2016 - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Sap Es - WaarBenJij.nu 2-3-2016 - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Sap Es - WaarBenJij.nu

2-3-2016

Blijf op de hoogte en volg Sap

04 Maart 2016 | Brazilië, Rio de Janeiro

Na een nacht heerlijk geslapen te hebben, gingen we lekker ontbijten in het hostel. (We hebben trouwens hele leuke roomie, Gustavo uit Colombia!) Na een lekker broodje en sapje gingen we aan de Amy Winehouse lookalike van het hostel vragen waar de bekende trappen waren en hoe we daar kwamen. We pakten de metro naar Lapa en bezochten eerst de kathedraal. Vervolgens, na gevraagd te hebben aan een touristguy, zijn we naar de Escadario Selaron gelopen. Wat gaaf om in het echt te zien! Een aantal dagen geleden zagen we Dennis Storm er nog lopen op tv bij 3 op reis en nu liepen we er zelf. Daar een aantal Nederlanders gespot en uiteraard een praatje gemaakt. Aangezien het bloedheet was en de zon fel scheen en Sabine vergeten was haar mief in te smeren, zijn we een apotheek ingegaan en heeft Sap van een fles zonnebrand zelf een tester gemaakt.